kategoria: ClearSense
Facebook Dating, czyli kiedy umówimy się na randkę przez Facebook’a?
Patrząc na to, co wyprawia Facebook, nasuwa nam się tylko jedna myśl – coraz więcej potrzeb zaspokajamy logując się do tego serwisu. Mamy usługę Marketplace,…
czytaj więcejInstagram testuje narzędzie do edycji Stories – Reels, które przypomina TikTok
Instagram uruchomił nowe narzędzie do przetwarzania i edycji wideo, które użytkownicy publikują w Stories. Pozwala ono dodawać muzykę, efekty rzeczywistości rozszerzonej, zmieniać prędkość wideo, a…
czytaj więcejMity marketingu, w które wciąż wierzymy – część 2
Jest rok 2019, a widząc niektóre reklamy, mamy nieodparte wrażenie, że część marketerów i copywriterów zatrzymała się ze swoją wiedzą naście lat temu… Produkt i…
czytaj więcej14 dobrych praktyk, by przekonać klienta do wystawienia firmie pozytywnej opinii – część 2
W ostatnim wpisie przedstawiliśmy kilka zasad albo przykładów działań, które powinieneś podjąć, jeśli zależy Ci na pozytywnych opiniach od klientów w sieci. Co zrobić, aby…
czytaj więcej14 dobrych praktyk, by przekonać klienta do wystawienia firmie (pozytywnej) opinii – część 1
Prowadzisz własną firmę, więc wiesz, że prędzej, czy później przyjdzie Ci się zmierzyć z opiniami klientów na jej temat. Przeróżnymi opiniami, dotyczącymi bardzo wielu elementów…
czytaj więcejGoogle Maps z ulepszonymi komunikatami dla osób niewidomych i niedowidzących
Google wprowadza do aplikacji Google Maps kolejne udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością. Niespełna rok temu pisaliśmy o tym, że w Google Maps znajdziemy informację o…
czytaj więcejFacebook testuje ciemny motyw dla swojego serwisu
Ciemny motyw na popularnych serwisach nie jest czymś nowym. Jest on już dostępny dla użytkowników aplikacji Messenger, Twitter, Instagram czy też na YouTube. Tym razem…
czytaj więcejGoogle uruchamia tryb „Incognito” dla Google Maps
Google uruchomił nowy tryb na swojej platformie pod nazwą “Incognito”. Jak działa? Po jego włączeniu w Google Maps, aplikacja nie zapisze historii wyszukiwanych lokalizacji i…
czytaj więcejCo to jest ASMR, czyli jak reklama może zadbać o nasz relaks
Czy podczas słuchania czyjegoś szeptu przechodzi Cię przyjemny dreszcz? Czy np. odgłos pisania na klawiaturze, przewracania kart książki, spożywania przez kogoś posiłku, szelestu czy stukania…
czytaj więcejAugmented reality, czyli czym jest rzeczywistość rozszerzona w marketingu
https://blog.csgroup.pl/wp-content/uploads/2019/10/Augmented_reality_czyli_czym_jest_rzeczywistosc_rozszerzona_w_marketingu.jpg Marketerzy, agencje kreatywne prześcigają się w pomysłach na najbardziej oryginalne, zaskakujące oraz intrygujące kampanie reklamowe. Narzędzi, z których można korzystać jest bardzo wiele, ale…
czytaj więcejInstagram usunie zakładkę “Obserwowanie” dla śledzenia aktywności swoich znajomych
https://blog.csgroup.pl/wp-content/uploads/2019/10/Instagram_usunie_zakladke_Obserwowanie.jpg Sieć społecznościowa Instagram usunie zakładkę “Obserwowanie”, dzięki której można śledzić polubienia, subskrypcje i komentarze osób, które obserwujesz, powiadamiają w BuzzFeed. Kiedy zniknie zakładka „Obserwowanie”…
czytaj więcejNegatywne opinie o firmie w Google Maps – 4 wskazówki, jak je usunąć i… kiedy lepiej tego nie robić!
https://blog.csgroup.pl/wp-content/uploads/2019/10/Negatywne_opinie_o_firmie_w_Google_Maps-e1570438028707.jpg Mówi się, że “Zadowolony klient powie o firmie trzem znajomym, a niezadowolony powie dziesięciu”. Jest w tym bardzo dużo prawdy. Dodam tylko, że rozczarowany…
czytaj więcej