kategoria: ClearSense

Reklama na Facebooku nie jedno ma imię. Czyli o celach reklam na Facebooku.

Na Facebooku mamy do dyspozycji 3 podstawowe cele reklamowe, które możemy realizować przez konkretne formaty reklam. Użytkowników Facebooka możemy przekierować na serwis internetowy, zaprosić do…

czytaj więcej

Reklama na Facebooku nie jedno ma imię. Czyli o celach reklam na Facebooku.

Na Facebooku mamy do dyspozycji 3 podstawowe cele reklamowe, które możemy realizować przez konkretne formaty reklam. Użytkowników Facebooka możemy przekierować na serwis internetowy, zaprosić do…

czytaj więcej

Reklama na Facebooku nie jedno ma imię. Czyli o celach reklam na Facebooku.

Na Facebooku mamy do dyspozycji 3 podstawowe cele reklamowe, które możemy realizować przez konkretne formaty reklam. Użytkowników Facebooka możemy przekierować na serwis internetowy, zaprosić do…

czytaj więcej

Google reaguje na kryzys związany z uchodźcami i imigrantami

Firma Google zainteresowała się kryzysem związanym z uchodźcami i imigrantami masowo zmierzającymi w kierunku Europy po lepszą przyszłość. Przekazała już milion Euro organizacjom zapewniającym pomoc…

czytaj więcej

Google reaguje na kryzys związany z uchodźcami i imigrantami

Firma Google zainteresowała się kryzysem związanym z uchodźcami i imigrantami masowo zmierzającymi w kierunku Europy po lepszą przyszłość. Przekazała już milion Euro organizacjom zapewniającym pomoc…

czytaj więcej

Google reaguje na kryzys związany z uchodźcami i imigrantami

Firma Google zainteresowała się kryzysem związanym z uchodźcami i imigrantami masowo zmierzającymi w kierunku Europy po lepszą przyszłość. Przekazała już milion Euro organizacjom zapewniającym pomoc…

czytaj więcej

Google może dołączyć znaczniki strukturalne jako jeden z czynników rankingowych

Czy znaczniki strukturalne odegrają swoją rolę podczas ustalania rankingu w Google? Sprawdź co powiedział John Mueller z Google na temat stosowaniu danych strukturalnych. The post…

czytaj więcej

Google może dołączyć znaczniki strukturalne jako jeden z czynników rankingowych

Czy znaczniki strukturalne odegrają swoją rolę podczas ustalania rankingu w Google? Sprawdź co powiedział John Mueller z Google na temat stosowaniu danych strukturalnych. The post…

czytaj więcej

Google może dołączyć znaczniki strukturalne jako jeden z czynników rankingowych

Czy znaczniki strukturalne odegrają swoją rolę podczas ustalania rankingu w Google? Sprawdź co powiedział John Mueller z Google na temat stosowaniu danych strukturalnych. The post…

czytaj więcej

5 faktów o tym, dlaczego YouTube jest kluczem do sukcesu Twojej marki

Co minutę dodawane jest 400 godzin materiałów, które ogląda miliardowa publika, z której 85% to nastolatki. Youtube, bo o tym serwisie mowa, jest jednym z…

czytaj więcej

5 faktów o tym, dlaczego YouTube jest kluczem do sukcesu Twojej marki

Co minutę dodawane jest 400 godzin materiałów, które ogląda miliardowa publika, z której 85% to nastolatki. Youtube, bo o tym serwisie mowa, jest jednym z…

czytaj więcej

5 faktów o tym, dlaczego YouTube jest kluczem do sukcesu Twojej marki

Co minutę dodawane jest 400 godzin materiałów, które ogląda miliardowa publika, z której 85% to nastolatki. Youtube, bo o tym serwisie mowa, jest jednym z…

czytaj więcej