kategoria: ClearSense
Porady E-commerce: Prezentacja towaru w sklepie internetowym
Dobrze zaprezentowany produkt to sprzedany produkt. Nie od dziś wiemy, że odpowiednie przedstawienie towaru w witrynie sklepowej ma istotny wpływ na decyzje zakupowe klientów. Handel…
czytaj więcejPorady E-commerce: Prezentacja towaru w sklepie internetowym
Dobrze zaprezentowany produkt to sprzedany produkt. Nie od dziś wiemy, że odpowiednie przedstawienie towaru w witrynie sklepowej ma istotny wpływ na decyzje zakupowe klientów. Handel…
czytaj więcejRankBrain: Sztuczna inteligencja zamiast algorytmu w Google?
Google jest jednym z największych sponsorów korporacyjnych w A.I. Inwestowało w video, mówienie, tłumaczenia, a ostatnio w wyszukiwanie. The post RankBrain: Sztuczna inteligencja zamiast algorytmu…
czytaj więcejRankBrain: Sztuczna inteligencja zamiast algorytmu w Google?
Google jest jednym z największych sponsorów korporacyjnych w A.I. Inwestowało w video, mówienie, tłumaczenia, a ostatnio w wyszukiwanie. The post RankBrain: Sztuczna inteligencja zamiast algorytmu…
czytaj więcejRankBrain: Sztuczna inteligencja zamiast algorytmu w Google?
Google jest jednym z największych sponsorów korporacyjnych w A.I. Inwestowało w video, mówienie, tłumaczenia, a ostatnio w wyszukiwanie. The post RankBrain: Sztuczna inteligencja zamiast algorytmu…
czytaj więcejLista Aktualizacji Algorytmu Google 2003 – 2015 + infografika
W ciągu kilkunastu lat silnik wyszukiwarki był ulepszany mnóstwo razy, większymi i mniejszymi aktualizacjami. Codziennie obserwując Google, dobrze wiemy jak często wdrażane są kolejne aktualizacje…
czytaj więcejLista Aktualizacji Algorytmu Google 2003 – 2015 + infografika
W ciągu kilkunastu lat silnik wyszukiwarki był ulepszany mnóstwo razy, większymi i mniejszymi aktualizacjami. Codziennie obserwując Google, dobrze wiemy jak często wdrażane są kolejne aktualizacje…
czytaj więcejLista Aktualizacji Algorytmu Google 2003 – 2015 + infografika
W ciągu kilkunastu lat silnik wyszukiwarki był ulepszany mnóstwo razy, większymi i mniejszymi aktualizacjami. Codziennie obserwując Google, dobrze wiemy jak często wdrażane są kolejne aktualizacje…
czytaj więcejGoogle: Nie rekomendujemy już indeksowania AJAX + bonus
Google: "Zaproponowaliśmy zestaw praktyk, które webmasterzy mogli wprowadzić na swoich stronach, zgodnie z którymi aplikacje oparte o AJAX były brane pod uwagę przez silnik wyszukiwarki."…
czytaj więcejGoogle: Nie rekomendujemy już indeksowania AJAX + bonus
Google: "Zaproponowaliśmy zestaw praktyk, które webmasterzy mogli wprowadzić na swoich stronach, zgodnie z którymi aplikacje oparte o AJAX były brane pod uwagę przez silnik wyszukiwarki."…
czytaj więcejFacebook uruchamia odznaki weryfikacji dla firm lokalnych
Strony firm z adresem fizycznym mogą zostać oznaczone odznaką weryfikacji, która potwierdza ich autentyczność. Na razie ta funkcjonalność jest dostępna w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii,…
czytaj więcejFacebook uruchamia odznaki weryfikacji dla firm lokalnych
Strony firm z adresem fizycznym mogą zostać oznaczone odznaką weryfikacji, która potwierdza ich autentyczność. Na razie ta funkcjonalność jest dostępna w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii,…
czytaj więcej