kategoria: ClearSense
Google Maps: Nawiguj i wyszukuj – Mapy Google online i offline
Około 60% powierzchni świata nie jest objęte dostępem do Internetu, a nawet tam, gdzie jest to możliwe, sygnał bywa zawodny. Oznacza to, że dla większości…
czytaj więcejSłów kilka na temat opinii o Twojej firmie
Nie oszukujmy się, właścicielom firm trudno jest podejmować decyzję o rozpoczęciu zarządzania opiniami na temat swojej firmy w sieci. Opinie jednak są bardzo dobrym sposobem,…
czytaj więcejSłów kilka na temat opinii o Twojej firmie
Nie oszukujmy się, właścicielom firm trudno jest podejmować decyzję o rozpoczęciu zarządzania opiniami na temat swojej firmy w sieci. Opinie jednak są bardzo dobrym sposobem,…
czytaj więcejSłów kilka na temat opinii o Twojej firmie
Nie oszukujmy się, właścicielom firm trudno jest podejmować decyzję o rozpoczęciu zarządzania opiniami na temat swojej firmy w sieci. Opinie jednak są bardzo dobrym sposobem,…
czytaj więcejTypy klientów i proces zakupu w e-commerce
Aby z powodzeniem zrealizować swój cel, potrzebna jest wiedza na temat tego, kim jest typowy klient sklepu internetowego i jakimi motywami kieruje się, robiąc zakupy…
czytaj więcejTypy klientów i proces zakupu w e-commerce
Aby z powodzeniem zrealizować swój cel, potrzebna jest wiedza na temat tego, kim jest typowy klient sklepu internetowego i jakimi motywami kieruje się, robiąc zakupy…
czytaj więcejTypy klientów i proces zakupu w e-commerce
Aby z powodzeniem zrealizować swój cel, potrzebna jest wiedza na temat tego, kim jest typowy klient sklepu internetowego i jakimi motywami kieruje się, robiąc zakupy…
czytaj więcejProdukty w sklepie internetowym – ekspozycja i promocja
Odpowiednia prezentacja oferty to klucz do sukcesu finansowego w e-commerce. Internauta odwiedzający nasz sklep ewentualną decyzję o zakupie podejmuje na podstawie tego, co może zobaczyć…
czytaj więcejProdukty w sklepie internetowym – ekspozycja i promocja
Odpowiednia prezentacja oferty to klucz do sukcesu finansowego w e-commerce. Internauta odwiedzający nasz sklep ewentualną decyzję o zakupie podejmuje na podstawie tego, co może zobaczyć…
czytaj więcejKlient kupuje oczami. Kilka praktycznych wskazówek, jak przygotować piękną szatę graficzną sklepu
Ładna witryna potrafi zachęcić klienta do wejścia do sklepu. Podobną rolę pełni strona główna w sklepie internetowym. Użytkownik, który trafia na dany adres w sieci…
czytaj więcejKlient kupuje oczami. Kilka praktycznych wskazówek, jak przygotować piękną szatę graficzną sklepu
Ładna witryna potrafi zachęcić klienta do wejścia do sklepu. Podobną rolę pełni strona główna w sklepie internetowym. Użytkownik, który trafia na dany adres w sieci…
czytaj więcejKlient kupuje oczami. Kilka praktycznych wskazówek, jak przygotować piękną szatę graficzną sklepu
Ładna witryna potrafi zachęcić klienta do wejścia do sklepu. Podobną rolę pełni strona główna w sklepie internetowym. Użytkownik, który trafia na dany adres w sieci…
czytaj więcej