kategoria: ClearSense

Google Maps: Nawiguj i wyszukuj – Mapy Google online i offline

Około 60% powierzchni świata nie jest objęte dostępem do Internetu, a nawet tam, gdzie jest to możliwe, sygnał bywa zawodny. Oznacza to, że dla większości…

czytaj więcej

Słów kilka na temat opinii o Twojej firmie

Nie oszukujmy się, właścicielom firm trudno jest podejmować decyzję o rozpoczęciu zarządzania opiniami na temat swojej firmy w sieci. Opinie jednak są bardzo dobrym sposobem,…

czytaj więcej

Słów kilka na temat opinii o Twojej firmie

Nie oszukujmy się, właścicielom firm trudno jest podejmować decyzję o rozpoczęciu zarządzania opiniami na temat swojej firmy w sieci. Opinie jednak są bardzo dobrym sposobem,…

czytaj więcej

Słów kilka na temat opinii o Twojej firmie

Nie oszukujmy się, właścicielom firm trudno jest podejmować decyzję o rozpoczęciu zarządzania opiniami na temat swojej firmy w sieci. Opinie jednak są bardzo dobrym sposobem,…

czytaj więcej

Typy klientów i proces zakupu w e-commerce

Aby z powodzeniem zrealizować swój cel, potrzebna jest wiedza na temat tego, kim jest typowy klient sklepu internetowego i jakimi motywami kieruje się, robiąc zakupy…

czytaj więcej

Typy klientów i proces zakupu w e-commerce

Aby z powodzeniem zrealizować swój cel, potrzebna jest wiedza na temat tego, kim jest typowy klient sklepu internetowego i jakimi motywami kieruje się, robiąc zakupy…

czytaj więcej

Typy klientów i proces zakupu w e-commerce

Aby z powodzeniem zrealizować swój cel, potrzebna jest wiedza na temat tego, kim jest typowy klient sklepu internetowego i jakimi motywami kieruje się, robiąc zakupy…

czytaj więcej

Produkty w sklepie internetowym – ekspozycja i promocja

Odpowiednia prezentacja oferty to klucz do sukcesu finansowego w e-commerce. Internauta odwiedzający nasz sklep ewentualną decyzję o zakupie podejmuje na podstawie tego, co może zobaczyć…

czytaj więcej

Produkty w sklepie internetowym – ekspozycja i promocja

Odpowiednia prezentacja oferty to klucz do sukcesu finansowego w e-commerce. Internauta odwiedzający nasz sklep ewentualną decyzję o zakupie podejmuje na podstawie tego, co może zobaczyć…

czytaj więcej

Klient kupuje oczami. Kilka praktycznych wskazówek, jak przygotować piękną szatę graficzną sklepu

Ładna witryna potrafi zachęcić klienta do wejścia do sklepu. Podobną rolę pełni strona główna w sklepie internetowym. Użytkownik, który trafia na dany adres w sieci…

czytaj więcej

Klient kupuje oczami. Kilka praktycznych wskazówek, jak przygotować piękną szatę graficzną sklepu

Ładna witryna potrafi zachęcić klienta do wejścia do sklepu. Podobną rolę pełni strona główna w sklepie internetowym. Użytkownik, który trafia na dany adres w sieci…

czytaj więcej

Klient kupuje oczami. Kilka praktycznych wskazówek, jak przygotować piękną szatę graficzną sklepu

Ładna witryna potrafi zachęcić klienta do wejścia do sklepu. Podobną rolę pełni strona główna w sklepie internetowym. Użytkownik, który trafia na dany adres w sieci…

czytaj więcej