kategoria: ClearSense
Google: mobile-first indexing
Kolejny rok z rzędu według raportu 2016 Digital, odnotowujemy wzrost ruchu w Internecie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. W październiku została przekroczona magiczna bariera 50%. Dane…
czytaj więcejGoogle: mobile-first indexing
Kolejny rok z rzędu według raportu 2016 Digital, odnotowujemy wzrost ruchu w Internecie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. W październiku została przekroczona magiczna bariera 50%. Dane…
czytaj więcejGoogle: mobile-first indexing
Kolejny rok z rzędu według raportu 2016 Digital, odnotowujemy wzrost ruchu w Internecie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. W październiku została przekroczona magiczna bariera 50%. Dane…
czytaj więcejSłowa kluczowe w treści znika z GSC
Koniec listopada przyniósł nam ostateczne usunięcie jednego z raportów z Google Search Console. Usunięty został raport dotyczący słów kluczowych w treści. O zmianie poinformował…
czytaj więcejSłowa kluczowe w treści znika z GSC
Koniec listopada przyniósł nam ostateczne usunięcie jednego z raportów z Google Search Console. Usunięty został raport dotyczący słów kluczowych w treści. O zmianie poinformował…
czytaj więcejSłowa kluczowe w treści znika z GSC
Koniec listopada przyniósł nam ostateczne usunięcie jednego z raportów z Google Search Console. Usunięty został raport dotyczący słów kluczowych w treści. O zmianie poinformował John…
czytaj więcejZmieniasz stronę? Uważaj na SEO!
Prawidłowo wykonany redesign, czy zmiana silnika strony bez wątpienia przynosi wiele korzyści, zarówno od strony UX (doświadczeń użytkownika) jak i SEO. Jednak taka operacja niesie…
czytaj więcejZmieniasz stronę? Uważaj na SEO!
Prawidłowo wykonany redesign, czy zmiana silnika strony bez wątpienia przynosi wiele korzyści, zarówno od strony UX (doświadczeń użytkownika) jak i SEO. Jednak taka operacja niesie…
czytaj więcejZmieniasz stronę? Uważaj na SEO!
Prawidłowo wykonany redesign, czy zmiana silnika strony bez wątpienia przynosi wiele korzyści, zarówno od strony UX (doświadczeń użytkownika) jak i SEO. Jednak taka operacja niesie…
czytaj więcejPraktyki tworzenia reklam na Facebooku – wybór formy reklamy i targetowanie
Reklama produktowa. Samo to stwierdzenie może kojarzyć się różnie. Dla jednych brzmi jak „Hej! Jesteśmy fajni! Kup coś u nas!”, dla innych jest to forma…
czytaj więcejPraktyki tworzenia reklam na Facebooku – wybór formy reklamy i targetowanie
Reklama produktowa. Samo to stwierdzenie może kojarzyć się różnie. Dla jednych brzmi jak „Hej! Jesteśmy fajni! Kup coś u nas!”, dla innych jest to forma…
czytaj więcejPraktyki tworzenia reklam na Facebooku – wybór formy reklamy i targetowanie
Reklama produktowa. Samo to stwierdzenie może kojarzyć się różnie. Dla jednych brzmi jak „Hej! Jesteśmy fajni! Kup coś u nas!”, dla innych jest to forma…
czytaj więcej