kategoria: ClearSense

SXO, czyli doświadczenia użytkownika z poziomu wyszukiwarki

W procesie optymalizacji strony pod wyszukiwarki (SEO), bardzo często skupiamy się wyłącznie na uzyskaniu określonych pozycji dla danych fraz kluczowych. Nie możemy jednak zapomnieć o…

czytaj więcej

Optymalizacja reklam i remarketing na Facebooku – część 2

Piksel Facebooka monitoruje wszystkich odwiedzających, niezależnie od tego, czy korzystają z przeglądarki, zainstalowanej na smartfonie, czy robią to z komputera stacjonarnego. Jako wynik, otrzymujemy informację,…

czytaj więcej

Polacy planują zwiększyć swoje wydatki na przedświąteczne zakupy.

Już niebawem Święta Bożego Narodzenia, a to oznacza planowanie wydatków na świąteczne zakupy. Kupowanie prezentów, nakrycie świątecznego stołu, przygotowanie tradycyjnych dań polskich, udekorowanie domu, przystrojenie…

czytaj więcej

Optymalizacja reklam i remarketing na Facebooku – część 1

Tempo zmian na Facebooku jest ogromne. Każdego dnia pojawiają się nowe funkcjonalności, które warto wykorzystać w swoim biznesie. Masz stronę internetową i prowadzisz działania na…

czytaj więcej

aleRanking! Czy wiesz, że…

        Nową platformą komunikacji marketingowej dla firm MŚP, wspierającą działania w obszarze budowania świadomości marki i utrzymywania dobrego wizerunku w Internecie, są…

czytaj więcej

Jak zwiększyć konwersję e-mail marketingu?

Zależy Ci na niskich kosztach i szybkich efektach promocyjnych, ale nie wiesz jak skutecznie dotrzeć do odbiorcy poprzez e-mail? Z tego artykułu dowiesz się jak…

czytaj więcej

Budżety dzienne w AdWords są teraz bardziej elastyczne

  Mariusz, nasz expert SEM, przygotował tym razem krótką notatkę podsumowując ą ostatnie zmiany w Google AdWords. Zapraszamy do lektury. Od 04.10.2017 r. zaszła zmiana…

czytaj więcej

Czy skuteczny tekst SEO musi być długi?

Odpowiedź na to pytanie tylko pozornie jest prosta. Temat content marketingu i dobrych treści na stronę powraca na naszym blogu nieustannie, wielokrotnie też wspominaliśmy o…

czytaj więcej

Skuteczny email marketing – jak zwiększyć dotarcie e-maili do odbiorcy?

Zastanawiasz się jak wykorzystać potencjał e-mail marketingu i nie zostać sklasyfikowany jako SPAM? W tym poście dowiesz się jak poprawnie sformułować treść wiadomość, aby uniknąć…

czytaj więcej
Tagi:

Nie każdy może być adminem, ale ktoś musi!

  Bezpieczeństwo na fejsie? Wyobrażasz sobie, żeby klucze do Twojego domu  były ogólnodostępne? Albo żeby pin do Twojej karty kredytowej posiadali Twoi pracownicy? A może…

czytaj więcej

SEO dla e-commerce: 6 sposobów na opisy produktów, które działają!

Prowadzisz e-sklep? Chcesz, by był lepiej widoczny w wyszukiwarce? W naszym poradniku podpowiemy, jak stworzyć dobre opisy produktów z uwzględnieniem zasad SEO. Opisy produktów w…

czytaj więcej

CS Group dla Kliniki Okulus – sukces w czerwcowym zestawieniu najlepszych fanpage’y w Polsce.

Najnowszy raport Sotrender Facebook Trends po raz kolejny docenia wyniki pracy zespołu Facebook w CS Group Polska. Dzięki angażującej komunikacji prowadzonej na fanpage’u Kliniki Okulus, profil pojawił…

czytaj więcej