kategoria: ClearSense
Google My Business dołącza wideo do zdjęć w wizytówkach przedsiębiorców!
W Google Moja Firma wideo od tej pory będzie równorzędnym do zdjęć sposobem ubogacenia swojej wizytówki w Internecie. Allyson Wright z zespołu Google My Business…
czytaj więcejImpact Calculator czyli sprawdź ile straciłeś przez wolną stronę WWW!
Rynek mobile jeszcze nigdy nie rozwijał się szybciej – telefony i tablety stanowią dla nas wygodniejszą alternatywę niż komputery PC a nawet laptopy. Jeszcze do…
czytaj więcejOgraniczenie dla jednych, szansa dla drugich. Co zmieni się na wiosnę w polskim e-handlu?
Zakaz handlu w niedzielę, jaki od marca 2018 obowiązuje sklepy stacjonarne, będzie miał zapewne duży wpływ na rozwój polskiego e-handlu. Co dla jednych będzie ograniczeniem,…
czytaj więcejJakie są główne cechy nowego panelu Google AdWords? Przewodnik po zmianach
Po raz pierwszy od 8 lat został zaktualizowany interfejs Google AdWords. Wszyscy reklamodawcy najpierw się ucieszyli, a następnie pogubili, bo instrukcjia pracy z nową wersją…
czytaj więcejNadchodzi Mobile-First Index Google. Jak przygotować stronę WWW na zmiany?
Od kilku lat obserwujemy trend rosnącego ruchu z urządzeń mobilnych. Specjaliści SEO i osoby związane z branżą marketingu internetowego co roku zapowiadają słynny „rok mobile”.…
czytaj więcejEkspansja na rynek niemiecki online? Dlaczego nie!
Niemcy są największym partnerem gospodarczym Polski. W pierwszym kwartale 2017 roku według GUS najwięcej towarów trafiło z Polski właśnie do Niemiec – za ponad 58,3…
czytaj więcejEra RODO – świat danych nie będzie już taki sam
Twój komputer i smartfon wiedzą o Tobie wszystko: znają numery telefonów, maile, PESEL, zdjęcia rodziny. Znają nawet Twoje upodobania oraz marzenia. Dane osobowe – to…
czytaj więcejO wiarygodności źródeł informacji będą decydować użytkownicy
„Użytkownicy Facebooka będą mogli sami wpływać na jakość dostarczanej im treści i pozycje konkretnych wydawców w news feedzie, poprzez ocenę wiarygodności źródeł jej rozpowszechniania, dzięki…
czytaj więcejFacebook wprowadził zmiany algorytmu generowania news feeda.
W czwartek, 11 stycznia 2017 roku, założyciel najpopularniejszego na świecie serwisu społecznościowego, Mark Zuckerberg, na swojej stronie poinformował o nadchodzących zmianach w algorytmie wyświetlania news…
czytaj więcejAkademia e-marketingu ClearSense we Wrocławiu
Akademia e-marketingu ClearSense we Wrocławiu The post Akademia e-marketingu ClearSense we Wrocławiu appeared first on CS Group Blog - aktualności SEO, SEM i WWW.
czytaj więcejRok 2017 w wyszukiwarce Google
Rok 2017 w wyszukiwarce Google The post Rok 2017 w wyszukiwarce Google appeared first on CS Group Blog - aktualności SEO, SEM i WWW.
czytaj więcejSXO, czyli doświadczenia użytkownika z poziomu wyszukiwarki
https://blog.csgroup.pl/wp-content/uploads/2017/12/sxo.jpg W procesie optymalizacji strony pod wyszukiwarki (SEO), bardzo często skupiamy się wyłącznie na uzyskaniu określonych pozycji dla danych fraz kluczowych. Nie możemy jednak zapomnieć…
czytaj więcej