kategoria: ClearSense

Google My Business dołącza wideo do zdjęć w wizytówkach przedsiębiorców!

W Google Moja Firma wideo od tej pory będzie równorzędnym do zdjęć sposobem ubogacenia swojej wizytówki w Internecie. Allyson Wright z zespołu Google My Business…

czytaj więcej

Impact Calculator czyli sprawdź ile straciłeś przez wolną stronę WWW!

Rynek mobile jeszcze nigdy nie rozwijał się szybciej – telefony i tablety stanowią dla nas wygodniejszą alternatywę niż komputery PC a nawet laptopy. Jeszcze do…

czytaj więcej

Ograniczenie dla jednych, szansa dla drugich. Co zmieni się na wiosnę w polskim e-handlu?

Zakaz handlu w niedzielę, jaki od marca 2018 obowiązuje sklepy stacjonarne, będzie miał zapewne duży wpływ na rozwój polskiego e-handlu. Co dla jednych będzie ograniczeniem,…

czytaj więcej

Jakie są główne cechy nowego panelu Google AdWords? Przewodnik po zmianach

Po raz pierwszy od 8 lat został zaktualizowany interfejs Google AdWords. Wszyscy reklamodawcy najpierw się ucieszyli, a następnie pogubili, bo instrukcjia pracy z nową wersją…

czytaj więcej

Nadchodzi Mobile-First Index Google. Jak przygotować stronę WWW na zmiany?

Od kilku lat obserwujemy trend rosnącego ruchu z urządzeń mobilnych. Specjaliści SEO i osoby związane z branżą marketingu internetowego co roku zapowiadają słynny „rok mobile”.…

czytaj więcej

Ekspansja na rynek niemiecki online? Dlaczego nie!

Niemcy są największym partnerem gospodarczym Polski. W pierwszym kwartale 2017 roku według GUS najwięcej towarów trafiło z Polski właśnie do Niemiec – za ponad 58,3…

czytaj więcej

Era RODO – świat danych nie będzie już taki sam

Twój komputer i smartfon wiedzą o Tobie wszystko: znają numery telefonów, maile, PESEL, zdjęcia rodziny. Znają nawet Twoje upodobania oraz marzenia. Dane osobowe – to…

czytaj więcej

O wiarygodności źródeł informacji będą decydować użytkownicy

„Użytkownicy Facebooka będą mogli sami wpływać na jakość dostarczanej im treści i pozycje konkretnych wydawców w news feedzie, poprzez ocenę wiarygodności źródeł jej rozpowszechniania, dzięki…

czytaj więcej

Facebook wprowadził zmiany algorytmu generowania news feeda.

W czwartek, 11 stycznia 2017 roku, założyciel najpopularniejszego na świecie serwisu społecznościowego, Mark Zuckerberg, na swojej stronie poinformował o nadchodzących zmianach w algorytmie wyświetlania news…

czytaj więcej

Akademia e-marketingu ClearSense we Wrocławiu

Akademia e-marketingu ClearSense we Wrocławiu The post Akademia e-marketingu ClearSense we Wrocławiu appeared first on CS Group Blog - aktualności SEO, SEM i WWW.

czytaj więcej
Tagi:

Rok 2017 w wyszukiwarce Google

Rok 2017 w wyszukiwarce Google   The post Rok 2017 w wyszukiwarce Google appeared first on CS Group Blog - aktualności SEO, SEM i WWW.

czytaj więcej
Tagi:

SXO, czyli doświadczenia użytkownika z poziomu wyszukiwarki

https://blog.csgroup.pl/wp-content/uploads/2017/12/sxo.jpg W procesie optymalizacji strony pod wyszukiwarki (SEO), bardzo często skupiamy się wyłącznie na uzyskaniu określonych pozycji dla danych fraz kluczowych. Nie możemy jednak zapomnieć…

czytaj więcej