kategoria: ClearSense

O tym się mówi – Nowinki prosto z największej konferencji Google I/O 2018

8 maja wystartowała największa konferencja Google I/O w 2018 roku. Poniżej przedstawiamy kilka nowości technicznych, z których będzie można skorzystać. Google Photo CEO Google, Sundar…

czytaj więcej

3 wskazówki, jak dostosować content na stronie do wymogów Mobile First Index

Twierdzenie, że urządzenia mobilne to przyszłość internetu w zasadzie nie jest już do końca prawdziwe. To nie tyle prognoza, co raczej nasza rzeczywistość „tu i…

czytaj więcej

Nie cichnie temat ostatniej aktualizacji algorytmu Google. To jeszcze nie koniec?

Jak pisaliśmy, ponad tydzień temu Google ujawnił, że ostatnia aktualizacja algorytmu Google’a dotyczyła zgodności contentu z frazą kluczową. Jak się jednak okazuje, temat tej aktualizacji wcale…

czytaj więcej

Aktualna lista zakazanych treści. Nowy Regulamin korzystania z Facebooka

Od 25 kwietnia 2018r. na platformie Facebooka obowiązują nowe „Standardy społeczności”, w których zostało dokładnie określone, jakie działania są dozwolone, a jakie zabronione. Nowy Regulamin…

czytaj więcej

RODO – ostatnia prosta przed wdrożeniem

Zostało już niewiele ponad miesiąc do wejścia w życie przepisów RODO. Przez ostatnie pół roku wszyscy w branży zaobserwowaliśmy zwiększone zainteresowanie szkoleniami i doradztwem z…

czytaj więcej

Сzas copywriterów nadal trwa

W poprzedniej części cyklu opisałem zasady prawidłowego pisania treści na strony internetowe. Dziś skupię się na czymś innym, mianowicie na zasadności tworzenia firmowych blogów. Dlaczego…

czytaj więcej

Google ujawnia, czego dotyczyła aktualizacja algorytmu z początku marca

Aktualizacja algorytmu Google’a z dnia 7 marca dotyczyła zgodności contentu z frazą kluczową! Częstotliwość aktualizowania algorytmów Google’a jest tak duża, że próba samodzielnego tropienia jakie…

czytaj więcej

Kwietniowe zmiany na Facebooku – ograniczenia w API dla aplikacji oraz nowości w Messenger

Facebook zaostrzył kontrolę nad pozyskiwaniem danych o jego użytkownikach przez firmy zewnętrzne. Tym samym 4 kwietnia ogłosił plany wprowadzenia konkretnych zmian związanych z ograniczeniem dostępu…

czytaj więcej

7 trendów w projektowaniu WEB, wspierających zaangażowanie potencjalnych konsumentów

Jak Cię widzą, tak Cię piszą –  strona firmowa to wizytówka marki. Poczucie estetyki i sposób prezentacji to kwestia gustu, a o gustach się nie…

czytaj więcej

Mobile-First Index już jest!

Po półtora roku dokładnych testów i analiz, Google wdraża Mobile-First Index! Jest to odpowiedź na potrzeby internautów, w tym szczególnie rosnącej liczby użytkowników urządzeń mobilnych.…

czytaj więcej

Cykl zakupowy klienta – jak skuteczny jest Twój mailing?

Coraz więcej firm sektora B2B dostrzega ogromny potencjał e-mail marketingu w komunikacji z obecnymi oraz potencjalnymi klientami, stosując tę formę reklamy jako narzędzie promocji usług…

czytaj więcej

8 powodów, dla których użytkownicy porzucają Twoją stronę internetową szybciej, niż Ci się wydaje!

Przeglądanie Internetu jest obecnie sposobem na rozrywkę dlatego powinno być szybkie, łatwe i przyjemne. Strony Internetowe, które stawiają nam opór – długo się ładują, nie…

czytaj więcej