kategoria: ClearSense
O tym się mówi – Nowinki prosto z największej konferencji Google I/O 2018
8 maja wystartowała największa konferencja Google I/O w 2018 roku. Poniżej przedstawiamy kilka nowości technicznych, z których będzie można skorzystać. Google Photo CEO Google, Sundar…
czytaj więcej3 wskazówki, jak dostosować content na stronie do wymogów Mobile First Index
Twierdzenie, że urządzenia mobilne to przyszłość internetu w zasadzie nie jest już do końca prawdziwe. To nie tyle prognoza, co raczej nasza rzeczywistość „tu i…
czytaj więcejNie cichnie temat ostatniej aktualizacji algorytmu Google. To jeszcze nie koniec?
Jak pisaliśmy, ponad tydzień temu Google ujawnił, że ostatnia aktualizacja algorytmu Google’a dotyczyła zgodności contentu z frazą kluczową. Jak się jednak okazuje, temat tej aktualizacji wcale…
czytaj więcejAktualna lista zakazanych treści. Nowy Regulamin korzystania z Facebooka
Od 25 kwietnia 2018r. na platformie Facebooka obowiązują nowe „Standardy społeczności”, w których zostało dokładnie określone, jakie działania są dozwolone, a jakie zabronione. Nowy Regulamin…
czytaj więcejRODO – ostatnia prosta przed wdrożeniem
Zostało już niewiele ponad miesiąc do wejścia w życie przepisów RODO. Przez ostatnie pół roku wszyscy w branży zaobserwowaliśmy zwiększone zainteresowanie szkoleniami i doradztwem z…
czytaj więcejСzas copywriterów nadal trwa
W poprzedniej części cyklu opisałem zasady prawidłowego pisania treści na strony internetowe. Dziś skupię się na czymś innym, mianowicie na zasadności tworzenia firmowych blogów. Dlaczego…
czytaj więcejGoogle ujawnia, czego dotyczyła aktualizacja algorytmu z początku marca
Aktualizacja algorytmu Google’a z dnia 7 marca dotyczyła zgodności contentu z frazą kluczową! Częstotliwość aktualizowania algorytmów Google’a jest tak duża, że próba samodzielnego tropienia jakie…
czytaj więcejKwietniowe zmiany na Facebooku – ograniczenia w API dla aplikacji oraz nowości w Messenger
Facebook zaostrzył kontrolę nad pozyskiwaniem danych o jego użytkownikach przez firmy zewnętrzne. Tym samym 4 kwietnia ogłosił plany wprowadzenia konkretnych zmian związanych z ograniczeniem dostępu…
czytaj więcej7 trendów w projektowaniu WEB, wspierających zaangażowanie potencjalnych konsumentów
Jak Cię widzą, tak Cię piszą – strona firmowa to wizytówka marki. Poczucie estetyki i sposób prezentacji to kwestia gustu, a o gustach się nie…
czytaj więcejMobile-First Index już jest!
Po półtora roku dokładnych testów i analiz, Google wdraża Mobile-First Index! Jest to odpowiedź na potrzeby internautów, w tym szczególnie rosnącej liczby użytkowników urządzeń mobilnych.…
czytaj więcejCykl zakupowy klienta – jak skuteczny jest Twój mailing?
Coraz więcej firm sektora B2B dostrzega ogromny potencjał e-mail marketingu w komunikacji z obecnymi oraz potencjalnymi klientami, stosując tę formę reklamy jako narzędzie promocji usług…
czytaj więcej8 powodów, dla których użytkownicy porzucają Twoją stronę internetową szybciej, niż Ci się wydaje!
Przeglądanie Internetu jest obecnie sposobem na rozrywkę dlatego powinno być szybkie, łatwe i przyjemne. Strony Internetowe, które stawiają nam opór – długo się ładują, nie…
czytaj więcej