kategoria: ClearSense
Nowe narzędzie do wykrywania fałszywych recenzji w Mapach Google’a!
Fałszywe recenzje użytkowników Google Maps od teraz mają nowego tropiciela. Jest to nowe narzędzie na stronie stopcraponthemap.com, którego zadaniem jest wyszukiwanie podejrzanych recenzji w aplikacji…
czytaj więcejKonkursy na Facebooku – 3 błędy, których należy unikać!
Konkurs na firmowym fanpage’u zawsze pozostanie postem cieszącym się ogromnym zainteresowaniem. Niezależnie czy firma oferuje do wygrania coś dużego czy małego – dla przeciętnego internauty…
czytaj więcejRynek marketingu online dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
MSP w Polsce to motor napędowy gospodarki – ponad 50% polskiego PKB generują przedsiębiorstwa tego sektora. Małe i średnie firmy prezentują aktywne i kreatywne podejście…
czytaj więcejZmiany w Google – ułatwiony dostęp do ustawień prywatności konta!
Miesiąc po tym, jak weszły w życie zmiany w RODO, kiedy wydawać by się mogło, że emocje związane z nowymi przepisami opadły, Google zaktualizował panel,…
czytaj więcejKto ponosi odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych na fanpage’u? Case study.
Nie cichnie temat ochrony danych osobowych w sieci! Jak informuje Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE), nie tylko Facebook ponosi odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych użytkowników,…
czytaj więcejJak dużo wiemy o typowym użytkowniku Social Media? Infografika
Nie od dzisiaj wiadomo, że marketing w mediach społecznościowych to biznesowy must-have, niezależnie od branży, w której firma działa. Bardzo ważne przy tym jest zrozumienie,…
czytaj więcejPrzygoda z e-biznesem. Czy może w tym pomóc e-platforma?
Prawie co trzeci właściciel e-sklepu podejmuje działania w serwisach aukcyjnych i na marketplace, aby zainteresować potencjalnych klientów swoją ofertą. Blisko 22% wskazuje obecność w tych…
czytaj więcejFacebook gratyfikuje zaangażowanie fanów odznaką – Lider wśród fanów
Od maja na Facebooku przy profilach niektórych użytkowników pojawiła się tajemnicza gwiazdka w kole, wraz z podpisem „Lider wśród fanów”. Facebook tłumaczy, że jest to…
czytaj więcejUszyte na miarę czyli marketing zintegrowany w małej firmie
Zmienia się podejście właścicieli małych przedsiębiorstw* do kwestii reklamy, marketingu oraz działań promocyjnych swojej firmy. W dobie wszechobecnego Internetu, całej palety narzędzi e-marketingu oraz mediów…
czytaj więcejWyniki badania Gemius/PBI za kwiecień 2018
Znamy już wyniki badania Gemius/PBI za kwiecień 2018. Dane wskazują, że w kwietniu z Internetu korzystało 27,8 mln Polaków, przy czym podział na płeć w…
czytaj więcejReklama display niejedno ma imię – formy reklamy graficznej w Internecie
Powszechnie wiadomo, że Internet, jako środek masowej komunikacji, daje szerokie możliwości promowania. Decydującą cechą w reklamie internetowej jest jej interaktywność, dzięki której główną rolę w…
czytaj więcejGoogle wprowadza zmiany w długości opisów wyszukiwania – zostały ponownie skrócone!
Ciągłe dostosowywanie metaopisów do oczekiwań Google’a może być nieefektywne, proporcjonalnie do tego, jak zmienne potrafią być te oczekiwania. W ostatnich dniach Barry Schwartz, redaktor Search…
czytaj więcej