kategoria: ClearSense

Nowe narzędzie do wykrywania fałszywych recenzji w Mapach Google’a!

Fałszywe recenzje użytkowników Google Maps od teraz mają nowego tropiciela. Jest to nowe narzędzie na stronie stopcraponthemap.com, którego zadaniem jest wyszukiwanie podejrzanych recenzji w aplikacji…

czytaj więcej

Konkursy na Facebooku – 3 błędy, których należy unikać!

Konkurs na firmowym fanpage’u zawsze pozostanie postem cieszącym się ogromnym zainteresowaniem. Niezależnie czy firma oferuje do wygrania coś dużego czy małego – dla przeciętnego internauty…

czytaj więcej

Rynek marketingu online dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

MSP w Polsce to motor napędowy gospodarki – ponad 50% polskiego PKB generują przedsiębiorstwa tego sektora. Małe i średnie firmy prezentują aktywne i kreatywne podejście…

czytaj więcej

Zmiany w Google – ułatwiony dostęp do ustawień prywatności konta!

Miesiąc po tym, jak weszły w życie zmiany w RODO, kiedy wydawać by się mogło, że emocje związane z nowymi przepisami opadły, Google zaktualizował panel,…

czytaj więcej

Kto ponosi odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych na fanpage’u? Case study.

Nie cichnie temat ochrony danych osobowych w sieci! Jak informuje Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE), nie tylko Facebook ponosi odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych użytkowników,…

czytaj więcej

Jak dużo wiemy o typowym użytkowniku Social Media? Infografika

Nie od dzisiaj wiadomo, że marketing w mediach społecznościowych to biznesowy must-have, niezależnie od branży, w której firma działa. Bardzo ważne przy tym jest zrozumienie,…

czytaj więcej

Przygoda z e-biznesem. Czy może w tym pomóc e-platforma?

Prawie co trzeci właściciel e-sklepu podejmuje działania w serwisach aukcyjnych i na marketplace, aby zainteresować potencjalnych klientów swoją ofertą. Blisko 22% wskazuje obecność w tych…

czytaj więcej

Facebook gratyfikuje zaangażowanie fanów odznaką – Lider wśród fanów

Od maja na Facebooku przy profilach niektórych użytkowników pojawiła się tajemnicza gwiazdka w kole, wraz z podpisem „Lider wśród fanów”. Facebook tłumaczy, że jest to…

czytaj więcej

Uszyte na miarę czyli marketing zintegrowany w małej firmie

Zmienia się podejście właścicieli małych przedsiębiorstw* do kwestii reklamy, marketingu oraz działań promocyjnych swojej firmy. W dobie wszechobecnego Internetu, całej palety narzędzi e-marketingu oraz mediów…

czytaj więcej

Wyniki badania Gemius/PBI za kwiecień 2018

Znamy już wyniki badania Gemius/PBI za kwiecień 2018. Dane wskazują, że w kwietniu z Internetu korzystało 27,8 mln Polaków, przy czym podział na płeć w…

czytaj więcej

Reklama display niejedno ma imię – formy reklamy graficznej w Internecie

Powszechnie wiadomo, że Internet, jako środek masowej komunikacji, daje szerokie możliwości promowania. Decydującą cechą w reklamie internetowej jest jej interaktywność, dzięki której główną rolę w…

czytaj więcej

Google wprowadza zmiany w długości opisów wyszukiwania – zostały ponownie skrócone!

Ciągłe dostosowywanie metaopisów do oczekiwań Google’a może być nieefektywne, proporcjonalnie do tego, jak zmienne potrafią być te oczekiwania. W ostatnich dniach Barry Schwartz, redaktor Search…

czytaj więcej