kategoria: ClearSense
Czynniki rankingowe Google, część 6. Współrzędne geograficzne i ranking jakości
Dziś serwujemy i poddajemy analizie kolejne pięć czynników rankingowych Google, przygotowanych na podstawie zarejestrowanych patentów z zestawienia Seo by the Sea – Bila Slavskiego. To…
czytaj więcejWdech i wydech – Google wprowadził ćwiczenia oddechowe do wyników wyszukiwania
Stres jest tak nieodłącznym elementem naszego życia, że pozostaje nam go tylko nieco oswoić i maksymalnie ograniczyć. A jak? Sposobów jest wiele i zapewne każda…
czytaj więcejCzynniki rankingowe Google, część 5. Aktualność, powtórne wejścia i informacje środowiskowe
Przeciętnemu użytkownikowi Internetu wydaje się, że nie sposób w pełni zrozumieć, jak działa wyszukiwarka Google, a już tym bardziej odkryć czynniki rankingowe Google. W rzeczywistości,…
czytaj więcejSpeakable czyli głosowe fragmenty artykułów w Google Assistant!
Minęły dwa lata odkąd użytkownicy Google Assistant korzystają z wirtualnego, personalnego asystenta. Google Assistant nie tylko wykona za nich połączenie telefoniczne, czy kupi bilety do…
czytaj więcejCzynniki rankingowe Google, część 4. Kliknięcia, wynik jakościowy oraz cytaty
Dziś poznamy pięć kolejnych czynników rankingowych Google’a, które mają wpływ na to, jak i co widzimy w wynikach wyszukiwania. Ich znajomość nie jest konieczna przy…
czytaj więcejCzynniki rankingowe Google, część 3. Parametry biometryczne, podejrzane działania SEO oraz wartość linku
W oparciu o tekst Bila Slavskiego Google Ranking Signals prześledziliśmy już dziesięć z prawie pięćdziesięciu czynników rankingowych Google. Ostatnio mówiliśmy, że Google przeczytał wszystkie książki świata,…
czytaj więcejGoogle testuje możliwość klikania adresu URL? Dodatkowy fragment w wyniku wyszukiwania już niedługo może być klikalny!
29 czerwca na swoim koncie na Twitterze analityk STAT Search Analytics Eric Hedekar opublikował wpis, w którym informuje o złapaniu Google’a na prowadzeniu testów. Test…
czytaj więcejCzynniki rankingowe Google, część 2. Czas oglądania strony, fraza kontekstowa i algorytmy n-gram
W ubiegłotygodniowym zestawieniu pojawiły się podstawowe czynniki rankingowe Google. Dziś bliżej przyjrzymy się czynnikom jakościowym treści, które mają swoje potwierdzenie w istniejących patentach Google. W…
czytaj więcejPrzycisk „Zadzwoń teraz” w Google My Business!
Chyba wszyscy mamy wrażenie, że Google ani myśli dać nam odpocząć letnią porą od serwowanych co chwilę nowinek i aktualizacji. Tym razem nową funkcję otrzymała…
czytaj więcejCzynniki rankingowe Google, część 1. Linkowanie, fraza kluczowa i szybkość strony
Czynniki rankingowe Google od lat są tematem studiowanym przez e-marketerów. Próba rozgryzienia i zidentyfikowania ich wszystkich to praca dla wytrwałych, a liczba aktualizacji w algorytmach…
czytaj więcejZadaj pytanie w InstaStories, IGTV i inne nowości na Instagramie!
Zadaj pytanie w InstaStories W InstaStories została dodana funkcja zadawania pytań. Dzięki niej subskrybenci mogą zadawać właścicielowi konta pytania na tematy, którymi są zainteresowani. Instagram…
czytaj więcej