kategoria: ClearSense

Czynniki rankingowe Google, część 6. Współrzędne geograficzne i ranking jakości

Dziś serwujemy i poddajemy analizie kolejne pięć czynników rankingowych Google, przygotowanych na podstawie zarejestrowanych patentów z zestawienia Seo by the Sea – Bila Slavskiego. To…

czytaj więcej

Wdech i wydech – Google wprowadził ćwiczenia oddechowe do wyników wyszukiwania

Stres jest tak nieodłącznym elementem naszego życia, że pozostaje nam go tylko nieco oswoić i maksymalnie ograniczyć. A jak? Sposobów jest wiele i zapewne każda…

czytaj więcej

Czynniki rankingowe Google, część 5. Aktualność, powtórne wejścia i informacje środowiskowe

Przeciętnemu użytkownikowi Internetu wydaje się, że nie sposób w pełni zrozumieć, jak działa wyszukiwarka Google, a już tym bardziej odkryć czynniki rankingowe Google. W rzeczywistości,…

czytaj więcej

Speakable czyli głosowe fragmenty artykułów w Google Assistant!

Minęły dwa lata odkąd użytkownicy Google Assistant korzystają z wirtualnego, personalnego asystenta. Google Assistant nie tylko wykona za nich połączenie telefoniczne, czy kupi bilety do…

czytaj więcej

Czynniki rankingowe Google, część 4. Kliknięcia, wynik jakościowy oraz cytaty

Dziś poznamy pięć kolejnych czynników rankingowych Google’a, które mają wpływ na to, jak i co widzimy w wynikach wyszukiwania. Ich znajomość nie jest konieczna przy…

czytaj więcej

Google Ads, Google Marketing Platform, Google Ad Manager – co jeszcze nowego w kampaniach reklamowych Google’a?

Google zaktualizował linię produktów, wspierających promocje firm w sieci i wprowadził nowe marki, takie jak: Google Ads, Google Marketing Platform oraz Google Ad Manager. Google twierdzi,…

czytaj więcej

Czynniki rankingowe Google, część 3. Parametry biometryczne, podejrzane działania SEO oraz wartość linku

W oparciu o tekst Bila Slavskiego Google Ranking Signals prześledziliśmy już dziesięć z prawie pięćdziesięciu czynników rankingowych Google. Ostatnio mówiliśmy, że Google przeczytał wszystkie książki świata,…

czytaj więcej

Google testuje możliwość klikania adresu URL? Dodatkowy fragment w wyniku wyszukiwania już niedługo może być klikalny!

29 czerwca na swoim koncie na Twitterze analityk STAT Search Analytics Eric Hedekar opublikował wpis, w którym informuje o złapaniu Google’a na prowadzeniu testów. Test…

czytaj więcej

Czynniki rankingowe Google, część 2. Czas oglądania strony, fraza kontekstowa i algorytmy n-gram

W ubiegłotygodniowym zestawieniu pojawiły się podstawowe czynniki rankingowe Google. Dziś bliżej przyjrzymy się czynnikom jakościowym treści, które mają swoje potwierdzenie w istniejących patentach Google. W…

czytaj więcej

Przycisk „Zadzwoń teraz” w Google My Business!

Chyba wszyscy mamy wrażenie, że Google ani myśli dać nam odpocząć letnią porą od serwowanych co chwilę nowinek i aktualizacji. Tym razem nową funkcję otrzymała…

czytaj więcej

Czynniki rankingowe Google, część 1. Linkowanie, fraza kluczowa i szybkość strony

Czynniki rankingowe Google od lat są tematem studiowanym przez e-marketerów. Próba rozgryzienia i zidentyfikowania ich wszystkich to praca dla wytrwałych, a liczba aktualizacji w algorytmach…

czytaj więcej

Zadaj pytanie w InstaStories, IGTV i inne nowości na Instagramie!

Zadaj pytanie w InstaStories W InstaStories została dodana funkcja zadawania pytań. Dzięki niej subskrybenci mogą zadawać właścicielowi konta pytania na tematy, którymi są zainteresowani. Instagram…

czytaj więcej