kategoria: ClearSense

Teksty, które sprzedają – prosto o podstawowych elementach ich struktury

Pisanie tekstów, które sprzedają jest to prawdziwa sztuka, która wymaga odpowiedniego przygotowania. Nie wystarczy tylko „lekkie pióro”, ważne jest przede wszystkim zainteresowanie czytelnika tym, o…

czytaj więcej

Jak napisać tekst, który sprzedaje? Krótki poradnik

Jak myślisz, czy istnieje gotowy schemat na napisanie tekstu, który sprzedaje i gwarantuje przyciągnięcie uwagi czytelnika? Nasza odpowiedź – nie, ponieważ każda branża ma swoją…

czytaj więcej

Założyciel, Administrator czy Lider konwersacji? Facebook oznacza członków grup

Po tym, jak w ostatnim czasie Facebook wprowadził oznaczenie Lider wśród Fanów, pojawiły się kolejne, już może mniej tajemnicze oznaczenia, które tym razem dotyczą, coraz…

czytaj więcej

Jak skutecznie promować firmę i tworzyć posty w Google My Business? Krótki poradnik

Jak już pisaliśmy na naszym Blogu, Google My Business to świetny i bezpłatny sposób na polepszenie rankingu strony WWW w wyszukiwarce Google, dzięki automatycznemu dodawaniu…

czytaj więcej

Czynniki rankingowe Google, część 10. Podsumowanie

Przez ostatnie tygodnie poznaliśmy ponad czterdzieści patentów Google na udoskonalanie wyników wyszukiwania, które pozwoliły na odkrycie tematu czynników rankingowych Google. Zestawienie Bila Slavskiego pomogło zrozumieć…

czytaj więcej

Google My Business – praktyczne wskazówki i porady o optymalizacji wizytówki

Optymalizacja wizytówki w Google My Business to jedno z kluczowych must-do dla każdego biznesu. Poniżej przedstawiamy kilka najważniejszych wskazówek dla optymalizacji wizytówki w GMB pod…

czytaj więcej

Czynniki rankingowe Google, część 9. Geotoken, wyszukiwanie głosowe i oryginalność

Kontynuujemy dzisiaj temat lokalizacji w czynnikach rankingowych Google. To już dziewiąta, przedostatnia część naszej serii o czynnikach rankingowych Google, która powstaje w oparciu o tekst…

czytaj więcej

Czynniki rankingowe Google, część 8. Wyszukiwanie lokalne

Zapytania lokalne wiążą wyniki wyszukiwania frazy z lokalizacją, w której znajduje się użytkownik. Są to najczęściej zapytania “gdzie znajdę” lub “nawiguj do najbliższego”. Wśród patentów…

czytaj więcej

Wiedza potrzebna od zaraz! MSP wciąż nie znają marketingu online

Wydawać by się mogło, że w Internecie znajdziemy wszystko. Otóż nie! Wg Łukasza Pietrzaka, koordynatora projektu Internetowe Rewolucje w Google Polska, obecnie tylko co dziesiąte…

czytaj więcej

Czynniki rankingowe Google, część 7. Wskaźniki semantyczne

Sukcesywnie przedzieramy się przez gąszcz czynników rankingowych Google – dziś pod lupą wskaźniki semantyczne. Wyszukiwanie semantyczne oznacza wykraczanie poza samo rozumienie słów lub ich synonimów.…

czytaj więcej

5 sposobów jak ustrzec się przed Fake News w sieci

Jak bronić się przed Fake News w sieci? Ich publikacją, rozpowszechnieniem w Internecie, a co za tym idzie – celowym wprowadzaniem internautów w błąd? Żyjemy…

czytaj więcej