kategoria: ClearSense
Czym jest kanibalizacja słów kluczowych? Jak z nią walczyć?
Zadbałeś o optymalizację techniczną firmowej strony www? Aby mieć pewność, że początkowy porządek nadal jest zachowany, co jakiś czas warto przyjrzeć się jej dokładniej. Może…
czytaj więcejAdres URL. Jak tworzyć przyjazne adresy stron WWW?
Skrót URL (Uniform Resource Locator) to format określania lokalizacji różnych zasobów w sieci. Przeciętny internauta najczęściej spotyka się z adresami URL stron WWW i na…
czytaj więcejJakiego błędu nie możesz popełnić w Internecie, czyli co oznacza błąd 404?
Szukając informacji w Internecie zdarza się, że trafiasz na interesujące Cię dane w wyszukiwarce, ale już po kliknięciu adresu i przekierowaniu na właściwą stronę pojawia…
czytaj więcejNowy algorytm Core Web Vitals, czyli dlaczego UX jest ważny?
Google pracuje nad nowym algorytmem, który będzie badał wrażenia użytkowników. Szczególnie istotne stanie się to, czy dana strona jest przyjazna dla użytkownika. Ocena będzie miała…
czytaj więcejVideo marketing – jak wykorzystać jego możliwości?
Video marketing to narzędzie o ogromnym potencjale. Świetnie sprawdza się jako sposób na promocję marki, zwiększenie sprzedaży produktów i usług czy zaprezentowanie firmy jako eksperta…
czytaj więcejJak prowadzić i rozwijać firmę z sukcesami? Przewodnik dla każdego
Na przestrzeni ostatnich miesięcy wiele firm stanęło w obliczu wyzwania. Pojawiła się niepewność, jak wyjść z niespodziewanej sytuacji. Niektóre biznesy musiały na chwilę ograniczyć lub…
czytaj więcej– 2020-06-18 09:11:00
Real Time Marketing – jakich błędów nie popełnić? Bieżące wydarzenia mogą w określonych okolicznościach być albo przyczynkiem do kryzysu wizerunkowego, albo odskocznią do sukcesu…
czytaj więcejDlaczego warto teraz postawić na lokalne SEO?
Pozycjonowanie lokalne jest procesem optymalizacji strony www lub sklepu internetowego w taki sposób, aby przyciągały one jak najwięcej zainteresowanych użytkowników w danej lokalizacji. Twoja działalność…
czytaj więcejJak opracować plan działania w e-commerce na nowe czasy?
Zakupy w Internecie są szybkie i wygodne, o czym z pewnością wiedzą stali bywalcy sieci. Przekonują się o tym również osoby, które wcześniej nie…
czytaj więcejJak dotrzeć do klientów? Przygotuj podcast
Wszyscy chcemy dziś maksymalnie wykorzystać czas. Odpowiedzią na rosnące potrzeby mogą być podcasty. Podcastów można słuchać podczas wykonywania innych czynności –zarówno na siłowni, w czasie…
czytaj więcejJak zbudować więź z klientami w trudnych czasach?
Jak zbudować więź z klientami w trudnych czasach? Doświadczenia z poprzednich kryzysów uczą, że w trudnych czasach warto inwestować w relację z klientem. Specjaliści wskazują,…
czytaj więcej